• Wpisów:81
  • Średnio co: 18 dni
  • Ostatni wpis:1 rok temu, 18:44
  • Licznik odwiedzin:14 771 / 1550 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Cześć cześć cześć
Ktoś tu mnie jeszcze pamięta? Ojj.. wątpię

Co tam u Was dziewczynki?
Jakoś natchnęła mnie ochota, żeby coś do was napisać i powiedzieć co się u mnie pozmieniało przez ten cały rok (?!)

Aj nawet nie wiem od czego zacząć, wszystko jakoś idzie do przodu chociaż może niekoniecznie tak jakbym tego chciała. W kwietniu skończyłam szkołe - nie mam pojecia kiedy minęły te 3 lata liceum, w maju pisałam maturę z przedmiotów podstawowych + biologia i chemia w rozszerzeniu - zdałam chociaż nie na tyle ile bym chciała, ale podsumuję ten egzamin jednym prostym zdaniem - matura to bzdura! Poważnie! Potrzeba czasem więcej szczęścia niż wiedzy, a jeśli piszecie w przyszłych latach maturę z biologii proponuję poćwiczyć umiejętność szybkiego czytania Po tych dość ciężkich i nudnych? miesiącach w których przygotowywałam się do matury przyszedł czas na obijanie się w domu

Spokojnie to obijanie długo nie trwało bo pod koniec czerwca ze znajomymi wyjechałam do Niemiec do pracy przy zbiorach owoców - dodam tylko że ci znajomi to byli saaami mężczyźni - ani jednej dziewczyny ze znajomych mi osób, więc jednym słowem miałam z nimi przerąbane, ale jednocześnie nie mogę narzekać bo było rewelacyjnie - imprezy, spedzanie wolnego czasu, rzucanie się owocami na sadzie, no było dużo śmiechu i zdecydowanie przecudowny miesiąc <3 aż się łezka w oku kręci.. fajnie było

Co dalej.. a więc po miesiącu wróciłam do domu - i znowu trochę obijania a 22. sierpnia wyjechaliśmy 12-osobową ekipą do Mielna ! Było suuuuper! Mimo że Mielno już tak nie tętniło życiem jak przypuszczam było w lipcu, mimo wszystko spędziliśmy świetnie czas, imprezy 24h/ dobe Genialnie!

A co teraz? A teraz nadszedł miesiąc, którego najbardziej się obawiałam i od samego początku czułam, że będzie taki stresujący.. a mianowicie pytanie - co dalej?! A no więc są dwie opcje, pierwsza z nich to pójście na studia - niestety zaocznie bo za poźno się zarekrutowałam, właściwie to jestem w trakcie dopiero, na szczęscie słyszałam ze po semestrze można się przenieść - na AWF kierunek kosmetologia. Wiem, jakiś ambitny" kierunek to to nie jest, ale to jest kierunek na którym wiem że się odnajdę bo to lubię

A druga opcja to moje spełnienie marzeń - USA !!! <3 Mianowicie chciałabym zostać Au Pair w USA. Jestem już w fazie szukania rodziny, z którą miałabym spędzić kolejny rok i powiem wam że czekanie jest mega mega mega denerwujące. Mój "room" jest otwartu już ok. 3 tyg a odezwała się do mnie tylko jedna rodzinka I powiem wam, że gdyby nie miejsce zamieszkanie prawdopodobnie bym do nich pojechała. Mieszkają 1,5h drogii od Seattle a jak wiadomo tam jest troszkę deszczowo :< Własnie umawiam się z nimi na Skype - dziewczynka 6lat, a chłopiec 9lat Wydają się naprawdę bardzo mili. Ale wszystko zobaczymy jeszcze. Chociaż naprawdę nie wiem co mam teraz robić i męczy mnie to bardzo.. Może mi coś doradzicie? Może isć na studia i wyjechać za poł roku, może teraz poczekać jeszcze pare tyg? Nie wiem sama co mam robić..

MIELNO 2015












Prawie cała mieleńska ekipa






Takiii uśmiech po kąpieli w 5 stopniowym morzu <3


Takie tam na basenie..




Wiedeń w grudniu 2014






Aaaa i nie pokazałam wam mojej kreacji studniówkowej..












I co sądzicie?

To by było na tyle na dzisiaj!
Do nastepnej !
Miłego dnia dziewczyny!
  • awatar JaramSieRapem: Super zdjęcia :D ślicznie wyglądałaś na studniówce ;)
  • awatar Scarlett Rey: USA - marzenie <3 bycie au pair to na pewno by była fajna dla ciebie przygoda :D śliczne zdjęcia :*
  • awatar Kaasiaa20: Pewnie, że Cię pamiętam :) Fajnie, że wróciłaś do Nas i mam nadzieję, że nie tylko na chwilę :D Trudny wybór przed Tobą...
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Cześć moje kochanie

Miesiąc do Was nie pisałam.. Wstyd, no wstyd

Ale co tu się dziwić, dużo się u mnie dzieje i niekoniecznie są to dobre rzeczy. Miałyśmy z przyjaciółkami, małą przygodę, ktora skończyła się, a właściwie dopiero się kończy ogromnymi kłopotami. No ale trudno. Nie będę Was tutaj zanudzać!

Będą fotoszy chyba z dwóch miesięcy także przygotujcie się haha
*A więc co u mnie? *

*rowerkuję sobie troszkę*

*piknikuję rownież*

*jadam takie pyszności* mmm..

*uczyć się też niestety muszę*

*na rolkach też musiałam pojeździć, tym bardziej gdy jest cudowna pogoda*

*które lepsze? haha*

*dobrego humoru nigdy dość! uwielbiam się uśmiechać, nawet gdy nie wszystko się układa*

*jestę wolontariuszę*

*uwielbiam długie kąpiele*

*spędzam mnóstwo czasu z najważniejszymi dla mnie osobami*



I to by było na tyle..

*Mam do Was pytanie*
*Gdzie warto wybrać się na wakacje, mam na myśli gdzieś zagranicą*
Planujemy z koleżanką wakacje chciałyśmy zrobić tripa, ale wydaje mi się że za dużo nas to wyniesie. Myślimy nad Barceloną, Paryżem, Mediolanem albo Wenecją. Byłyście w którymś z tych miast? Zależy mi również biurach podróży
A gdzie Wy jedziecie na wakacje?

Pozdrawiam i całuję
Sylwia
  • awatar viqen: fajne fotki :) dobrze spędzać czas z kimś kogo się kocha :D
  • awatar maddlenn___: dwie ślicznoty :D :*
  • awatar AniaNails :): my w tym roku odwiedzimy Hajduszoboszlo bo byliśmy tam 2 lata temu a mimo że to bedzie juz trzeci wyjazd wcale się tam nie zanudzę :P
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 



Chyba będę oglądała go codziennie dopóki nie zrozumiem jak ważne są w naszym życiu marzenia, nie chodzi mi o same marzenia, ale ich spełnianie, walczenie o nie! Dopóki nie zrozumiem, że każdy dzień trzeba wykorzystywać w 200%, jak ważna jest każda chwila i każda sekunda w naszym życiu! Często marnuję swój czas i to mnie chyba najbardziej boli. Muszę to zmienić!

KONIECZNIE OBEJRZYJCIE TEN FILMIK ♥
DOBRANOC KOCHANE!
 

 
Zakupy, zakupy, zakupy ♥♥♥
..czyli coś co kocham najbardziej!


Ostatnio z koleżanką zrobiłyśmy zamówienie na stronie cocolita.pl Bardzo polecam wam tę drogerię Zamówienia są szybko realizowane, często mają promocje i ciekawe kosmetyki przede wszystkim Muszę wam się przyznać bo poszalałam trochę.. :C Nawet trochę bardzo ! Kupić 4 szminki to już podchodzi pod chorobę, ale za to jakie piękne ♥ Cierpię na szminkomanię haha A więc..

*Kupiłam eyeliner z maybellin* słyszałam wiele dobrego na jego temat więc postanowiłam spróbować tym bardziej, że mój ukochany z wibo już się kończy

*Puder sypki z Maxfactora* Jestem jego bardzo ciekawa.

*Paletę z MUA* Jej! Ma przecudne kolorki! Tyle czekałam żeby ją dorwać i wreszcie ją mam! Mam nadzieję, że chcecie z nią jakiś makijaż


*Dwie szmineczki z MUA* Czerwona mi się strasznie podoba (nr.3) i piękna różowa (nr.4) ♥ Awww Ciekawe jak będą się trzymać na ustach, ale cena zachwyca - 5,90zł za jedną

*Dwa szminko-balsamy? z Revlonu* W Sephorze były strasznie drogie, a na stronie udało mi się je dorwać za nie całe 13zł! Ta ciemniejsza w kolorze smietten, natomiast ta druga w odcieniu lovesick


*Przypadło Wam coś do gustu?* Ja jestem zachwycona tymi kosmetykami! Będzie wielkie testowanie!


***

Przed chwilą był u mnie kolega, później wpadła przyjaciółka na kawkę, poćwiczyłam sobie z Ewką - także dzień jak najbardziej na plus jak do tej pory Mykam się uczyć bo już jutro niestety do szkoły :c Nie wiem jak ja ogarne te lekcje Ale nawet Wam powiem, że trochę się stęskniłam po tym tygodniu nieobecności Ale spokojnie, spokojnie jutro mi już napewno przejdzie haha Czekam teraz na telefon od mojego T.

(na zdjęciu mam tą ciemniejszą szminke z revlonu - musiałam już wypróbować! )


Buuuuuuziaczki!
Pozdrawiam!
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (23) ›
 

 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

 
Cześć Moje Kochane! ♥

Tak wiem, znowu długo mnie nie było. Nie wiem co się ze mną dzieje Mam nadzieję, że wybaczycie mi tą nieregularną obecność

Dużo się wydarzyło w moim życiu Oj naprawdę muszę przyznać, że dużo się dzieje! Ale teraz jak najbardziej na plus ♥ Jestem mega mega szczęśliwa! Myślę, że to wynagrodzenie za te wszystkie cierpienia, które wcześniej pojawiły się w moim życiu
Dawno nie byłam przez taki długi okres czasu szczęśliwa Szczęśliwa - bo wydaje mi się że szczęśliwie zakochana! ♥ I muszę przyznać, że kilometry zdecydowanie łączą ludzi niż rozdzielają. Mimo, że tęsknię jak cholera.. Jak na razie jest idealnie! Jak w bajce ♥ I mam nadzieję, że tak pozostanie

Wszędzie endorfinki ♥♥♥ Nie ma dnia w którym bym się nie uśmiechnęła!

Przejdzmy do stroju na imprezkę Ja wczoraj tak się ubrałam


*A taki mam uśmiech cały czas*

*koszula* - New Yorker
*spódniczka* - stradivarius
*torebka* - allegro
*buty* - bershka
*sweter* - no name
*zegarek* - parfois

Mimo, że jestem chora i biorę antybiotyk na ostatki trzeba było się wybrać Także pobawiłam się troszkę z moimi dziewczynami i zaraz uciekam do lekcji bo trzeba by było zacząć je uzupełniać i się uczyć, skoro poł tygodnia leniuchowałam w domku

Ostatnie zdjęcie, a właściwie to trzy Tak żebyście mnie nie zapomniałyy !

3x Sylwia
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (14) ›
 

 
Witam Was dziewczynki!
Wreszcie jesteeeeem! Ktoś się cieszy? Nie było mnie tu całe 50dni temu, jako że taka piękna liczba postanowiłam dodać wpis

Trochę się u mnie pozmieniało! Nie wiem czy na lepszy czy na gorsze w każdym bądź razie jest inaczej Cieszę się ze mam przy sobie moje dwie kochane przyjaciółki - takie bratnie duszyczki! Lubię z nimi spędzać każdą wolną chwile. Aktualnie mam ferie, czuję że ich nie wykorzystam tak jak powinnam Ajjj miałam przeczytać "Pana Tadeusza", ale coś mi nie idzie haha

Przejdzmy już do cedna wpisu czyli ZAKUPÓW!!!

Wczoraj byłam na shoppingu we Wrocławiu, w sumie to nie było nic ciekawego ale kilka rzeczy mam

Buciki! Piękne moje szpileczki! :3 - stradivarius, całe 50zł!


Spódniczka H&M - 40zł

Pasek -H&M 40zł

Sukienka - zapewniam was że zdecydowanie lepiej wygląda na kimś niż na poniższym zdjęciu Bershka 60zł


I na koniec prezent Od siebie dla siebie
*Naszyjnik z Lilou* <3


Moim zdaniem jest przepiękny! <3 jestem w nim zakochana! Kosztował dość sporo bo aż ponad 200zł ale moim zdaniem było warto!

I to już całe moje zakupy Nie było tego dużo, ale z każdej rzeczy jestem zadowolona! Teraz mój rocznik wchodzi w fazę 8nastek także będzie sporo outfitów typowych na takie imprezy Do mojej 8nastki jeszcze bardzo daleko, ale już wiem jaką chce sukienkę

(zdjęcie zapożyczone od DEYNN)

Piękna nie? :3 <3 *Jak myślicie, warto wydać na nią ok. 380zł* ?


***

Jutro przychodzę do Was z róznymi zdjęciami z tych 50dni w których mnie tu nie było Mam nadzieję, że się cieszycie

Ostatnio odkryłam przecudowny podkład! :3 Jeżeli chcecie jego recenzję to dajcie mi znać, bardzo chętnie zrobię

Teraz już uciekam!
Do następnego!
-KEYNN-
  • awatar commesi: śliczne zdobycze ;)
  • awatar ..hbkhbnhi: podobne sukienki widziałam w reserved jeszcze wczoraj ;d tylko z delikatnie mniejszym wycięciem na plecach ;) A ten podkład o tak, jest genialny :)
  • awatar Keynn S: @Lilitha: jejkuuu serio ?! Wiesz może czy są jeszcze? Ja byłam ostatnio i nie widziałam :<
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (16) ›
 

 
Cześć Kochane!

Jest weekend, a ja cały piąteczek przeleżałam w domku Kazdy ze znajomych albo chory, albo daleko mieszka i nie ma transportu i wszyscy sie nudziliśmy oddzielnie. Niestety Chociaż wczoraj specjalnie przyjechał do mnie kolega i poszliśmy na piwko, także się nie nudziłam Pospacerowaliśmy troszkę, pogadaliśmy, zrobiliśmy sobie sweet focie z choinką :3 Luubię to! Chociaż pogoda na dworze mnie przeraża, choć teraz pięknie pada śnieg ♥ Nienawidzę gdy jest mi zimno..

Przez cały piąteczek obejrzałam 3 filmy, które mogę zaliczyć do moich ulubionych! ♥ (ostrzegam, że przy każdym ryczałam więc jak chcecie jakiś dramat na którym da się poryczeć to musicie je obejrzeć)

I. Marley i Ja




Boooski film! Niby taka komedia, ale przy końcówce da się popłakać. Naprawdę warto go obejrzeć

II. Twoj na zawsze ♥♥♥



Piękny dramat, ze strasznym zakończeniem. Zdecydowanie lubię dramaty! Nawet się nie spodziewałam, że tak się skończy. Polecam!

III. Siedem dusz ♥



I najlepszy pozostawiłam na końcu. To jest jeden z NAJLEPSZYCH filmów jakie ogladałam w całym życiu. Cała fabuła, aktorzy, atmosfera w filmie - wszystko było idealne. Nigdy nie oglądałam tak świetnego filmu! Przy końcówce ryczałam jak małe dziecko.. Musicie go obejrzeć! Film idealny na takie grudniowe wieczory jak te.

Mam nadzieję, że któryś z filmów obejrzycie, chyba że już oglądałyście to chętnie poczytam wasze opinie na temat tych filmów

A teraz idę się pouczyć tego strasznego niemieckiego, mykam na spacer z moją przyjaciółką, a na sam koniec zawitam u kolegi na herbatce

-SYLWIA-
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (8) ›
 

 
Nie kłamałam, mówiąc że do Was wracam

Dzisiaj będzie mix zdjęć z telefonu, z racji tego, że nie mam zdjęć zadnych outfitów Mam nadzięję, że spodobają Wam się takie posty :> Zdjęcia nie będą z określonej przestrzeni czasowej

*piątkowe z Izulką*

*tęsknię za tym słoneczkiem* :c

*zdjęcie w lustrze zawsze spoko*

*taki zestaw to ja lubię, ale cii..*

*z najpiękniejszą i tą najlepsiejszą mą*

*takie tam o 2 w nocy, gdzie u mnie w mieście wszystko po zamykane i sobie marznęłyśmy pod sklepem* nie no spoko

*Wrooooo*

*Shopping* czyli moje małe lov

*Krasnale* ;*

*Carmelowe frappucino!* - orgazm gwarantowanyy! Jakie to byłooo pyszne

*Urodzinowa seszyn*




*Me..*

*Red lips*

*No to która mi zazdrości?* Brakowało mi takiego relaxu..


*Próbny makijaż na połowinki*

*I takim oto sposobem dobrnęłyśmy do końca*

Miłego weekendu kochane! Szalejcie ile możecie!
-SYLWIA-

PS. Przepraszam, za te obrócone zdjęcia, ale pinger znowu szaleje.. :c drugi raz je wklejałam i sie nie zmieniły :< na komputerze są prawidłowo odwócone..
  • awatar Just me ♥: Mmmm... zjadłabym *.*
  • awatar cleina: jesteś straszne podobna do renaty dancewicz ale oczywiście o wiele ładniejsza :P
  • awatar Justyna :): więcej takich postów :D jejuś ale kawusia :D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (12) ›
 

 
Cześć Kochane! ♥

Dzisiaj wracam do Was z podwójną siłą! Powiedzmy, że sprawy w moim życiu się bardziej ustabilizowały, a status na fejsie został zmieniony z "w związku" na "wolna" Także teraz jestem wolną singielką!

Dzisiaj byłam kupić nowe małe cudeńko ♥



Taka jestem szczęśliwa

Hmm.. ale przejdzmy do sedna sprawy Tydzień temu miałam połowinki. W życiu się tak dobrze nie bawiłam! Jeeeej! Najlepsza impreza w moim życiu! Będzie fotorelacja już niedługo Ale dzisiaj pokażę Wam jak byłam wtedy ubrana itd.

Najpierw fryzurka Dość prosta, ale moim zdaniem ładna :> Niestety przez moje PROSTE(!) włosy, siedziałam 4,5h u fryzjera, żeby je pokręcić :< Porażka..





Paznokietki (chciałabym mieć swoje takie długie)

Makijaż


No i całość..








*sukienka* - stradivarius
*naszyjnik* - stradivarius
*buty* - allegro
*zegarek* - parfois

*Dajcie znać czy Wam się podoba*

A z połowinek zadowolona jestem taaaaaaak baaaaaaaardzo..

i tak w sumie też..

i tak..

Haha Tylko nie śmiejcie się za głośno tam!
Przesyłam buziaczki! I do następnego


-SYLWIA-
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (23) ›
 

 
Caly czas siedze i marudze, wszystko mnie przygnebia.. mam dość, licze tylko na ro ze limit wylanych łez zostal w tym miesiącu juz wykorzystany
 

 
Wlasnie skasowal mi sie cały wpis.!

Dziewczynki, powinnam wam sie wytłumaczyć nie bylo mnie tu az 34dni.. Nie chce wam znowu obiecywać ze tu będę, bo mnie nie bedzie.. straszenie duzo sie porobilo teraz w moim życiu.. Nic nie jest po mojej mysli.. Za duzo się dzieje. Nie chce wan tutaj duzo opowiadać bo to sa zbyt prywatne sprawy.. Poprostu zaczyna brakowac mi sily na wszystko. Nic sie nie układa. Szkoła, chłopak, nawet głupi brak transpotru żeby zobaczyc sie z przyjaciółmi :c Nawet w moje 17 urodziny które nie dawno obchodzilam. I to były jedne z gorszych urodzin w moim życiu. Nie sądziłam z wejde w kolejny etap swojego życia z tak niskim samopoczuciem.. Wszystko jest tak jak być nie powinno.. Nienawidze tego uczucia kiedy nie wiem co robic, a każda podjęta decyzja będzie miala swoje konsekwencje. Niedługo mam polowinki. Sukienka juz kupiona, oczywiscie postaram sie wam ja pokazac i zdjecia z calej imprezy która będzie już w tą sobote. Najgorsze jest chyba to że nie wiem czy bede miała partnera.

Za bardzo sie rozgadalam. Chcialam wam jeszcze powiedziec ze regularnie, mimo ze ich nie komentuje to czytam wasze posty Mam nadzieję ze niedlugo wszystko sie unormuje i tutaj wrócę. Jedyne czym wam sie moge pochwalic to moimi przyjaciółmi ktorzy sa najwspanialsci na swiecie, nigdy nikt u mnie nie wzbudzil takich emocji podczas czytania życzeń urodzinowych

Tak na sam koniec zebyscie o mnie nie zapomnialy


*ZAPRASZAM WAS RÓWNIEŻ NA MOJEGO INSTAGRAMA!* SZUKAJCIE POD NICKIEM hug_love_kiss Tak jestem o wiele częściej

Pozdrawiam
Sylwia
  • awatar NieIdealna Zakupoholiczka: Zła karta musi sie w końcu odwrócić :*
  • awatar Dillerka Czekolady: Kochana w takich sytuacjach liczy się również podejście, jeśli wszystko będzie na "NIE" to nic się nie zmieni. W każdej sytuacji i dniu trzeba dopatrywać się pozytywów, jest łatwiej. I nie mówię tego ot tak - sama jestem w nieciekawej sytuacji a mimo to głowa uniesiona i uśmiech na twarzy :)
  • awatar ❤♔❤Madzia24❤♔❤: kochana nie lam sie,musi popadac zeby potem moglo wyjsc slonce :*
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Czesc dziewczynki

Przepraszam ze tak rzadko tu bywam poprostu brak czasu,chęci i weny... niestety Przyszle tygodnie mam zawalone sprawdzianami kartkowkami itp. + kilka korepetycji w tygodniu wiąże sie z totalnym brakiem czasu

Postaram sie to odrobic ale nic nie obicuje



★★★


Jak wiecie wczoraj bylam na shoppingu z kolezanka i z ciężkim bólem serca musze stwierdzic, ze na prawde nic nie bylo a jak juz cos ciekawego sie znalazlo to cena byla kosmiczna ...
Kupilam sobie dwa sweterki Jeden pokaze wam juz dzisiaj drugi troszeczkę później

Prawda, ze piękny? ♥♥♥Ja jestem w nim zakochana!!! Jest mega milusi i do tego ten kolor.. bajka ♥ - Bershka 100zl


Byl tez swietny różowy sweterek, ale niestey troche za krótki, a szkoda bo napewno byłby mój. H&M 40zl



A teraz absolutny hit!!!
Przepiekny rozpinany sweterek, cieplutki idealne połączenie kolorystyczne ♥♥♥ No jak dla mnie najnajnajlepszy!



Dlugo takiego szukalam, niestety jego cena przeraża


Gdyby ktos widzial podobny za mniejsza kase wiecie gdzie pisac nie ?

No i to by bylo na tyle dzisiaj Fizyka i biologia na mnie czekaja A tak mi sie nie chce..

PS. Postaram sie w najblizszym czasie podac przepis na bananowca bo duzo osob się o niego pytalo. Takze bedzie napewno

Pozdrawiam *
Sylwia
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (10) ›
 

 
Dziewczynki w jakich gazetach sa zniżki do sklepów ? Jade jutro z koleżanka i fajni by bylo miec jakies znizki

PS. Są jakies ładne sweterki w sklepach?
  • awatar fit.live: Grazia koniecznie! Multum zniżek. :)
  • awatar c a t r i s s e: Spóźniłam się z odpowiedzią ;-) I co dorwałaś coś fajnego?
  • awatar KlaudiaaM: Twój styl i GRAZIA kupuj i leć, ja wczoraj na torebke w Mohito wydałam 111 zł a nie 140 i zaoszczedzilam 30 zl za ktore kupilam szal w tally weijl za 50 zl + znizka -20% = 39 zł także opłaciło sie:P
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Hejoooo!

Dzisiaj był rodzinny dzień.. Urodziny dziadka + imieniny babci = megaaaa wyżerka hahah.. oby poszło w cycki!
Weekend spędziłam dość spokojnie jak na mnie haha W piątek byłam się spotkać z przyjaciółką i jej znajomymi Było przezabawnie! A w sobotę siedziałam w domku, bawiąc się z kuzynem, sprzątając i oglądając tv i leżąc.. Ostatnią czynność lubię wykonywać najlepiej

Odkąd mam new phone robię non stop zdjęcia bądź filmuję Chcę założyć instagrama i prośba do was o pomoc w nazwie Mam już jednego ale z moim imieniem i nazwiskiem więc wam go nie podam..

*Tak czy siak dzisiaj będzie porcja zdjęć!*

-pyszna kawusia

-czy tylko ja uwielbiam tą czekoladę? <3

-moje królestwooo (chociaż to i tak nie wszystko)

-maku-up of the day

-szykowanko na imprezkę..


-moje niezbędniki w torebce (kalendarz jest tylko czasami)

-kocham to masełko! <3

-outfit do szkoły

-Dzień chłopaka!

-NAJLEPSZE CIASTO <3!!!Bananowiec Nigdy nie dostałam tyle komplementów na temat mojego ciasta Pychaaaaaaaaa!

-

A co ja teraz robię zamiast się uczyć chemii i angielskiego ? -uprawiam youtubing!


Dobranoc kochane! Mam nadzieję że taki post wam sie spodobał i oczywiście dajcie mi znać w komentarzu

Pozdrawiam!
-SYLWIA-
  • awatar Wiedźma1: moja ukochana latte :)
  • awatar ME-GUSTAsklep: ZAPRASZAM DO MOJEGO SKLEPU-MODNE UBRANIA I BARDZO ATRAKCYJNE CENY :)
  • awatar cleina: nie tylko ty kochasz czekolade :D te ciasto wygląda przepysznie a masełko z nivea chodzi już za mną tyle miesiecy a wciąż go nie kupiłam :o
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (10) ›
 

 
Dziewczyny!

Poszukuję dobrej lokówki! Chodzi mi tutaj głównie o fale niż cieniutkie loki Moje włosy niestety nie są jakoś wybitnie podatne na takie 'średnie ciepło' także potrzebuję czegoś sprawdzonego i o wysokiej temperaturze Cenowo mniej więcej do 150zł

Mam jedną lokówkę firmy Zelmer, która jest straszna! Gdy zakręcę jedną połowę włosów, druga już zdąży się wyprostować! :<< Wygląda to jakbym prostowała włosy a nie lokowała :<


Chciałabym uzyskać mniej więcej taki efekt jak Marta z kanału msdoncellita

albo nieesia25

Najwięcej dobrego słyszałam o lokówkach filmy remington albo Babyliss Którą firme wy bardziej polecacie?

*Wszelkie rady, modele lokówek czy jakakolwiek inna pomoc mile widziana *

  • awatar Kaasiaa20: Uwielbiam Martę!
  • awatar Gość: Nie pomogę, bo kompletnie się nie znam ;-)
  • awatar Lilitha: skoro masz niepodatne włosy, to nie lepiej kupić taką o mniejszej średnicy, lekko roztrzepać włosy i będą fale :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Hej hej hej!

Ale się za Wami steskniłam Tyle czasu do was nie pisać to coś strasznego
Na szczęście(!) mam już komputer i będę juz tutaj częściej

Właśnie pojechał sobie ode mnie kuzyn Nabroiliśmy się trochę jak zwykle Teraz mam mała przerwę i lecę sprzatać :< Wspominałam już kiedyś, że jestem bałaganiarą i nienawidzę sprzatać? Nie? No już wiecie

Wczoraj cały dzień przesiedziałam w domku.. Nie często się to spotyka u mnie, zwłaszcza w weekend, ale to wszystko dla tego że jestem trochę przeziębiona i głowa strasznie mnie wczoraj bolała :< Miałam się uczyć, ale jakoś nie wyszło i ogladałam rodzinkę.pl A poźniej zamówiliśmy pizze mniam mniam!


***

Czas na stary strój dnia Kiedy było jeszcze cieplutko na dworze :<







I moje nowe spodneki które zapomniałam wam pokazać są świetne!
(tally weijl- ok.60zł)

*bluzka* - tally weijl
*spodenki* - tally weijl
*baleriny* - bazarek
*torebka* - h&m
*okulary* - nadmorski bazar
*zegarek* - parfois

I jak? Co on nim sądzicie ?

Ja się zbieram bo trochę pracy przede mną a mało czasu mam Dzisiaj lecę z dziewczynami na imprezę Mam nadzieję ze porobie jakieś focisze Buźka!

Bye.
S.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (14) ›
 

 
Cześć dziewczynki!
Mam nadzieje ze nie zapomnialyscie o mnie Żyje i mam sie dobrze niestety nadal nie mam komputera :< zaczyna mnie to powoli wkurzac

Aktualnie pisze do was z nowego telefoniku ♡♡♡ Jak myślicie ktory wybralam ??
Padło na.. Samsunga Galaxy SII Dziekuję każdej z was za pomoc Jesteście kochane buziak dla kazdej!


Ja akurat mam bialego i jest przesliczny! Robi cudowne zdkecia, szybko smiga czego chcec wiecej ? jakos powala

Mam tez swojego Pou ♥

***

A co u mnie ? cierpie na calkowity brak czasu tylko szkola, biologia, chemia, chemia, biologia, fizyka (jestem w 2 kl na biol-chemie jakby ktos nie wiedzial) Po miesiącu chodzenia do czasu mam dosc

Ale sa tez bardziej ciekawcze rzeczy od szkoly czyt. weekendy! ♥♥♥

Lubie imprezowac, a najbardziej lubie sie bawic z moimi dziewczynkami

Takze dzisiaj zostaje w domu bo jestem chora a jutro wyruszam na impreze z laseczkami, kolegami i moim chlopakiem trzeba sie raz w tygodniu porzadnie odchamić i nabrac sil na przyszly weekend a zapowiada sie ciezki



Teraz pokaze wam mix zdjec z tych kilku dni kiedy mam m9j cudowny telefon ♡

Takiego duzego grzybka mam znalazla w lesie



Piekny zachod słońca prosto z mojego pokoju ♥


Outfiy do szkoly






Czyżby jesień ?


Tak zebyscie mnie nie zapomnialy



Postaram sie pisac do was czesciej
Pozdrawiam
Sylwia.
  • awatar Gość: Oj dobrze pamiętam szkołę i te wszystkie lekcje, ale pocieszę Cię, na studiach jest jeszcze gorzej ;-) Jedyne co nas ratuje to, to że uczymy się tego co sobie wybraliśmy (chociaż też nie zawsze).
  • awatar bailey: najlepszy telefon<3 a ostatnie zdj sliczne :)
  • awatar Keynn S: @modomaniaa: oo :D i jak podoba ci się kierunek ? :D też się nad nim zastanawiam :P jak będę miała jakiś problem z chemii to sie do ciebie zgłoszę :D hehe :D jeżeli nie będziesz miała nic przeciwko oczywiście :D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (11) ›
 

 
Samsung galaxy s2 czy Iphone 4 8GB ????
Właściwie tylko do pisania smsow, dzwonienia, internetu i przede wszystkim do robienia fajnych zdjęć
Dziewczyny który brać?

Aaaaa!!! zwariuję



Buuuuziaczkiiii! i dziekuję za każda pomoc
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (13) ›
 

 


Dzisiaj kolejny strój dnia!

Mam na sobie jedną z moich ulubionych spódniczek! Uwielbiam ją, bo moim zdaniem jest śliczna i ma przepiękny kolor Było dość wietrznie, więc postanowiłam założyć do tego moją chabrową narzutkę. A co do butów, to moja nowość która powinna się najpierw znaleźć w haulu Są mega urocze moim zdaniem









*spódniczka* - fashion-land.pl
*narzutka* - mosquito
*buty* - new yorker
*torebka* - allegro.pl
*bluzka* - no name
*zegarek* - parfois
*bransoletka z kolcami* - allegro.pl
*bransoletka II* - prezent
*naszyjnik/obroża* - allegro.pl

A teraz idę pobawić się z kuzynem i poźniej lecę do mojego K.

Buziaaaczki!
-SYLWIA-
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (16) ›
 

 


Dzisiaj będzie strój dnia z wesela na którym byłam już jakiś czas temu! Nawet było fajnie muszę Wam powiedzieć Założyłam sukienkę którą wam nie dawno pokazywałam, która ma prześliczny kolor jak dla mnie Do tego dobrałam sandałki, które dopełniły całość Są całkiem wygodne i przyjemnie mi się w nich chodziło






*sukienka* - prywatny sklep
*buty* - boot square
*torebka* - allegro
*zegarek* - parfois
*wisiorek* - prezent

I jak Wam się podoba?



***


Lecę troszkę poleniuchować bo zostało mi już tylko 6 dni do szkoły Na samą myśl ryczeć mi się chce! Postanowiłam że znowu zacznę ćwiczyć z Ewą, bo się strasznie spasłam i rozleniwiłam nie wiem czemu.. I stwierdziłam ze będę robila co drugi dzień przerwę

Lecę dzisiaj się spotkać z koleżanką bo już dawno się z nią nie widziałam, a później może z moim K.

Buuuuuuuziak!
-SYLWIA-
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (20) ›
 

 
Nie było mnie 23dni!!! To mój rekord, który mam nadzieję się nie powtórzy
*Ktoś za mną tęsknił?* haha Bo ja za wami bardzo, naprawdę muszę przyznać ze pingerowanie wciąga

No to może jakie małe wytłumaczenie dlaczego mnie aż tyle nie było Przede wszystkim nie miałam komputera, dopiero kilka dni temu go dostałam, a pisanie postów na tablecie to jednak nie moja bajka

A co się u mnie działo przez te kilka dni? Byłam na weselu i na kilkudniowych wakacjach w Mielnie wraz z moim ukochanym i znajomymi A poza tym nic szczególnego. Przeraża mnie fakt że za ponad tydzień znowu będę siedziała w szkole, na matmie i słuchała mojej głupiej nauczycielki -.- To będzie chyba mój najgorszy rok szkolny :<


***


Zostałam otagowana przez http://vampirewomen.pinger.pl/ dziękuję kochana!
Mam nadzieję, że się czegoś ciekawego o mnie dowiecie

*16 faktów z mojego życia*

1. Mam na imię Sylwia i mam 17 lat Chodzę do liceum o profilu biologiczno-chemicznym


2. Od 2 lat, 2 miesięcy i 1 dnia jestem szczęśliwie zakochana w moim ukochanym Jest moim największym przyjacielem, mogę z nim porozmawiać o wszystkim! Uwielbiam spędzać z nim każdą wolną chwilę



(nasze pierwsze wspólne konkretne zdjęcie zdjęcie)

3. Kocham zwierzęta! Od zawsze jak tylko pamiętam uwielbiałam psy, w każdym z nich jestem zakochana! Nie mogę się napatrzeć na każdego szczeniaczka, one są takie słodkie! Mogłabym mieć schronisko <-- Kiedyś będę miała haha



4. Uwielbiam podróże. Gdy już będę miała swój budżet chce zwiedzić cały świat! Od dwóch lat marzy mi się wycieczka do Londynu, mam nadzieję że już w przyszłym roku pojadę Londyn, Egipt, Hiszpania, Włochy, RPA, USA i wiele wiele innych <3 Zawsze chciałam zobaczyć naturalny krajobraz sawanny








5. Jestem strasznie uparta mój K. coś o tym wie Zawsze muszę postawić na swoim Potrafię nieźle odpyskować jeżeli ktoś mi zajdzie za skórę dlatego lepiej ze mną nie zadzierać haha

6. Wolę towarzystwo chłopaków niż dziewczyn. Chyba przez to, że juz tyle razy zawiodłam się na 'przyjaciółkach' Lepiej mi się dogaduje z chłopakami. Dużo dziewczyn z mojego otoczenia jest bardzo fałszywa i dwulicowa, dlatego wolę pogadać z chłopakami o jakimś problemie niż żeby poł fejsa miało wiedzieć jaki mam problem

7. Zawsze marzyłam o tym aby być modelką, ale jednak moja waga mi to zabrania :< Wzrost w sumie też nie jest najlepszy. Mam tylko 171cm wzrostu

8. Jestem raczej typem samotnika, nie muszę mieć 24h na dobę kogoś przy mnie bo inaczej będę smutna. Lubię czasem posiedzieć sama ze sobą

9. Mam siostrę. Która jest 4 lata młodsza ode mnie

10. Od ok. 4 lat regularnie uprawiam youtubing Czyt. oglądam filmiki dziewczyn na youtubie z tematyki urodowo&kulinarno&ubranowie Sama chciałabym zacząć takie filmiki nagrywać, jednak trochę się boję jaki będzie ich odbiór i co powiedzą znajomi :<

11. Jestem typową zakupoholiczką, kiedyś uwielbiałam robić zakupy kosmetyczne i robiłam je w nadmiarze, teraz przerzuciłam się na ubrania Każdy nawet najmniejszy zakup potrafi polepszyć mi humor!

12. Totalnie nie wiem co chcę robić w życiu czy to będzie związane z profilem na którym teraz jestem w szkole czy czymś zupełnie innym Fajnie jakby to było związane z modą ♥

13. Mam lęk wysokości

14. Kocham Moje Łóżko! ♥ Oprócz mojego K. i rodziny oczywiście! Uwielbiam spać i zazwyczaj jak mogę to śpię do 11-12 Kołdrę i poduszki też uwielbiam!

15. Chciałabym w przyszłości mieszkać we Wrocławiu, gdyby znalazła tam pracę. Strasznie podoba mi się to miasto! ♥ A gdy to mi się nie uda to baj baj Polsko

16. Uwielbiam wszystko co słodkie!

+17. Wiele osób uważa że jestem podoba do Weroniki z Na Wspólnej Chociaż ja tam nie widzę podobieństwa



A kolega porównuje mnie do..



***


Uff.. Mam nadzieję że ktoś dobrnął do końca.

Teraz taguję..
Ciebieee, Ciebiee i.. Ciebię! Czyli każdego kto ma ochotę zrobić ten Tag

Jeżeli jeszcze chcecie cos o mnie wiedzieć, możecie zadawać tutaj pytania


***


Szykuje się sporo outfitów, haul i pawe fotorealacji Pewnie dzisiaj jeszcze coś dodam!

Buziak!
Pozdrawiam
  • awatar Scarlett Rey: Własnie w niedziele byłam w Londynie :) Kocham Londyn - cudne miasto. A świat też bym chciała zwiedzić, Paryż mi się marzy i NY :3
  • awatar Kaasiaa20: Ja za Tobą tęskniłam! :D obyście jak najdłużej byli tacy szczęśliwi :D wiele masz podobnie do mnie :D
  • awatar holidaysmilee: bardzo miło się to czytało :) również Cie obserwuje :*
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (18) ›
 

 
Dziewczyny moja mama przedluza umowe i moge sobie wziac iphona 4 8GB albo sprzedac gwziac i sprzedac dolozyc okolo 100zl i kupic Samsunga Galaxy S3. Macie jakies doczynienia z tymi telefonami ? Który lepszy ? Moze któraś z was ma ten telefon? Dajcie znac.

PS. Nie mam aktualnie laptopa i jestem na tablecie wiec jakis konkretny wpis będzie po weekendzie, a niedlugo pojawi sie TAG

Pozdrawiam
-SYLWIA-
  • awatar frusta_blog: Nie bierz iphone4, bo to juz przestarzaly model, aplilacje wychodza na 5, czy 4s, wolno chodzi w porownaniu z innymi wiec jesli iphone to 4s i w gore a jak nie to bierz samsunga, ale to juz Ci pisalam na priv :D :*
  • awatar Dariin.♥: Ja od dawna mam Samsunga i szczerze mówiąc znudził mi się,także ja bym wzięła iphone'a. :) Ale właśnie dlatego,żeby spróbować czegoś innego :D
  • awatar Keynn S: @Julie♥: wlasnie do tego galaxy s3 tez sa sliczne obudowy praktycznie takie jak dla iphona, ale te dla iphona oprocz allegro sa lepiej dostepne bo np. Tych dla samsunga nie widzialam nigdzie w sieciówkach natomiast dla iphona tak :D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (13) ›
 

 
Witam ;*

Dziewczyny dziękuję, za każde wsparcie pod ostatnim postem dotyczące mojego telefonu A tym czasem pokaże Wam szybko moje mini nowości bo zaraz lecę do Mojego K.




*No i w końcu kupiłam sukienkę na weselę*





*I jak Wam się podoba? Za 49zł to chyba może być nie?*


Z racji tego że idę na to wesele postanowiłam kupić sobie sztuczne rzęsy Zaszłam do sklepu i wybierałam je chyba z 10 min bo kompletnie się na tym nie znam I przykleiłam sobie na jedno oko Oczywiście nie jest to idealnie przyklejone, ale kiedyś dojdę do wprawy Chcecie zobaczyć jak wyglądały ?


Tak dla porównania..




***



A tak przy okazji, wczoraj oglądałam świetny horror!
*Nieproszeni goście*



*Film jest naprawdę genialny!* Uwierzcie mi kilka razy naprawdę można się porządnie przestraszyć Jednak końcówka jest inna niż byśmy przypuszczali Jeżeli lubicie horrory to polecam!

No i to by było na tyle!
POZRAWIAM!
-SYLWIA-
  • awatar PannaImaginacja: Prosze napisz mi jakie to rzęsy bo tez sie na tym kompletnie nie znam a szukam :D PLus film oglądałąm , jest rewelacyjny i końcówka faktycznie zaskakująca :D pozdrawiam
  • awatar JustiineBlog: śliczna sukienka!:)
  • awatar Scarlett Rey: Urocza ta sukienka :) A rzęsy wyglądają jak twoje haha :D dopiero po przeczytaniu zauważyłam, że jednak sztuczne :P
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (27) ›
 

 
*Czemu nie?*

WRÓCIŁAM Małe wytłumaczenie czemu mnie nie było aż 4 dni na pingerze. Dziewczyny chyba przechodzę kryzys wakacyjny czy coś takiego. Cały czas zamulam, nie mam ochoty na nic, nawet gdzieś wyjść w taką piękną pogodę, a to za sprawą jednego małego incydentu w sumie.. Mianowicie, ktoś mi ukradł telefon! Jestem wściekła i zła! Telefon, który nawet nie miał 2 miesięcy! Mój nowy, biały, wymarzony telefon został skradziony

Byłam na kameralnej imprezie urodzinowej kolegi, gdzie niby większość osób się zna. Na początku myślałam ze go zgubiłam, jednak po 4h szukania w trakcie imprezy i gdzie szukaliśmy go ze znajomymi dwa razy następnego dnia stwierdzam, że ktoś mi go ukradł.








Przechodzimy do stroju dnia Jak widzimy upały nas jeszcze nie opuszają, w sumie to i dobrze chociaż przez ostatnich kilka dni mam ich dość Nawet nie macie pojęcia jak się ucieszyłam jak wczoraj zaczęło padać i wiać





(nie patrzcie na moje rozdwojone końcówki, dzisiaj ich już nie ma, a te zdjęcia robiłam kilka dni temu)



*sukienka* - sklep u mnie w mieście
*torebka* - allegro
*buty* - bazarek
*zegarek* - parfois
*bransoletka* -allegro
*naszyjnik* - prezent


***


Dzisiaj byłam na zakupach, kupiłam sobie sukienkę na weselę i kilka kosmetyków. Postaram się je w przyszłym poście pokazać Mam nadzieję, że namówię mamę na zakupy we Wro Mamo zgódź się!

No i to by było na tyle. Chyba to są jedne z gorszych wakacji w moim życiu.


Pozdrawiam!
-SYLWIA-
  • awatar Scarlett Rey: Ale masz długie włoski :)
  • awatar almost perfect: no niezbyt miły incydent, zwłaszcza, że potem zastanawiasz się kto to mógł być. No i zabraniam kryzysów, jest lato proszę korzystać! :)
  • awatar Keynn S: @Tulaj mnie.: Dziękuję :* Jak telefon się odnajdzie i dowiem się kto to zrobił to nie podaruję!
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (18) ›
 

 
Dziewczyny! Dzisiaj będzie trochę inspiracji modowych Są to stylizacje, które wpadły mi w oko i którymi się poczęści inspiruje













*Przypadło Wam coś do gustu? CO o nich sądzicie?*
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Cześć Dziewczyny!

Dzisiaj przychodzę do Was bardziej kosmetycznym postem, a mianowicie będą to 4 kroki do pięknej, gładkiej i przede wszystkim głęboko oczyszczonej buźki Także zaczynamy!

Na wstępie chciałam Wam powiedzieć, że mam cerę tłustą i problematyczną. Kiedyś miałam dość spory problem z trądzikiem, jednak po kilku wizytach na oczyszczaniu twarzy u kosmetyczki mój problem się o wiele, wiele zmniejszył. Jednak ślady po trądziku nadal pozostały i muszę jeszcze z nimi walczyć.

Teraz gdy chcę naprawdę wygładzić i oczyścić moją twarz używam tych kilku produktów, które zaraz Wam pokażę

I KROK
PEELINGOWANIE



Ja używam peelingu z Soraya antybakteryjnego Muszę przyznać, że peelenig jest
naprawdę dość dobry Ma małe ziarenka przez co dość mocno ściera nam martwy naskórek z twarzy Zostawia twarz naprawdę bardzoooooo gładką i oczyszczoną. Uwielbiam go!


II KROK
OCZYSZCZANIE



Do naprawdę głębokiego oczyszczenia mojej buzi używam żelu z Vichy i świetnie się w tym sprawdza Miałam dwie wersje tego żelu i bardziej polecam tą, która ma na przodzie biały kwadrat po prostu według mnie lepiej oczyszcza twarz, ale nie powiem bo ten który teraz mam również dobrze sobie z tym radzi. Żel naprawdę dobrze oczyszcza nam pory, pomaga w zwalczaniu trądziku, pięknie oczyszcza twarz z sebum z którym najbardziej muszą się zmagać osoby z moim typem skóry. Skóra po nim absolutnie nie jest ściągnięta, za yo jest mega mega czysta!

III KROK
MASECZKA




Mam dość sporo maseczek w swojej kolekcji, bardzo lubię maseczki z ziaji (najbardziej tą oczyszczającą) czy z Perfekty - antybakteryjna najlepsza, mam również dość sporo tych maseczek z avonu oraz dwie z Bingospa. Do naprawdę długo trwałego oczyszczenia i dotleniena mojej twarzy używam maski błotnej z BingoSpa. Uwierzcie mi, że przez pierwsze 4 min czuć jak ona oczyszcza nam twarz Nie wiem jak mam opisać to działanie, ale mam wrażenie że ona wyżera nam te wszystkie brudy z twarzy Jak dla mnie idealna do cery trądzikowej! Koniecznie ją wypróbujcie bo nie kosztuje zbyt dużo ok. 10-15zł na ich stronie

IV KROK
PUNKTOWY ŻEL NA WYPRYSKI



Mój roll-on pochodzi z Avonu i muszę przyznać, że jak na tą firmę kosmetyczną to jest naprawdę dobry Produkt zawiera 2% kwas salicylowy który jest idealny na trądzik i ma działanie wysuszające. Jako że to jest kwas nie polecam stosować go przed wyjściem na słońce (jak już to nałóżcie filtr przeciwsłoneczny) Uwielbiam ten produkt za to, że gdy już mi coś wyskoczy na twarzy to nałożeniu tego produktu ok. 2 razy nasz nieprzyjaciel znika


Taki zabieg dogłębnego oczyszczania używam ok. raz w tygodniu U mnie te wszystkie kosmetyki się świetnie sprawdzają. Mam nadzieję, że choć trochę Wam pomogłam

UWAGA! Straszę bez makijażu





***


Dziewczyny, kupowałyście coś z tego sklepu ?


Miłego Dnia Kochane!
-SYLWIA-
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (21) ›
 

 
Cześć Dziewczyny! ♥

Dzisiaj pokażę Wam look na takie ciepłe dni jakie są teraz Postawiłam na żółtą sukienkę, którą już jakiś czas temu kupiłam w bershce za śmieszne pieniądze (ok.30zł)





*Sukienka* - bershka
*torebka* - allegro
*buty* - bazarek
*zegarek* - parfois
*bransoletka* - allegro


***

Kupiłam ostatnio na allegro.pl koralowe meliski Nie powiem, bo bardzo ładnie wyglądają na stopie, oby tylko mnie nie obcierały to będzie super Pomijając to, podejrzewam, że będę miała przez nie więcej problemów niż to wszystko warte




Lecę dalej uprawiać youtubing Może później namówię mojego K. na Antonin Obyy!



Miłego dnia! ♥
-SYLWIA-
  • awatar AniaNails :): @Keynn S: o to nie zazdroszcze :/
  • awatar Keynn S: @AniaNails :): też myślałam że są wygodne, ale tak cholernie mnie obtarły jak żadne buty :/ dosłownie mam takie duże odciski na piętach że nie wiem kiedy mi to zejdzie :/
  • awatar AniaNails :): w Chorwacji jakaś niewiasta ze Słowacji spacerowała w takich meliskach po kamieniach w wodzie więc myśle ze bedą i dla ciebie wygodne :D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (25) ›
 

 
Witam!
Dzisiaj pokaże Wam stylizację, która mi akurat bardzo się spodobała

Głównym elementem dzisiejszego stroju będzie spódniczka I szczerze? *Zakochałam się w niej!* ♥ Jest cuuudowna Ma piękny krój i kolor Cudownie leży na ciele Zresztą sami zobaczcie co można mieć za całe 50zł






Buty niestety tylko założyłam do zdęcia, bo jak się okazało są za małe A szkoda, bo śliczne są!


I biżuteria..




(przepraszam za jakość tych zdjęć, ale nienawidzę robić je w domu i to w dodatku sama)

*spódniczka* - www.fashion-land.pl
*torebka* - allegro
*top* - no name
*buty* - www.elilu.pl
*zegarek* - parfois
*bransoletki* - allegro
*naszyjnik* - ?


***


Jak ja bym chciała być teraz nad morzem.. Nie ma to jak jeżdżenie po mieście o 1 w nocy z moim K. i kolegą I co najlepsze średnia prędkość to 140km/h Jak mu ufam i lubię z nim jeździć samochodem to przyznam że pierwszy raz się bałam haha

Ogólnie to wakacje przemijają, a ja czuję, że nie wykorzystuję ich w 100%



Miłego i upalnego dnia Wam życzę!
-SYLWIA-
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (26) ›
 

 
*Hej* Nie było mnie aż dwa dni! Trochę się dzieje teraz w moim życiu + zepsuł mi się komputer I naprawdę nie wiem co ja zrobię jeżeli nie będzie dało się go naprawić.. Może za kilka dni pojadę nad morze, ale to zależy głównie od jednej osoby. Mam taką ochotę gdzieś wyjechać, że wy sobie tego nie wyobrażacie Chciałabym sobie teraz poleżeć na plaży, na obiad zjeść świeżą rybkę, a później pospacerować sobie po mieście z tym ogromnym lodem co są nad morzem!

Pokażę Wam co przyszło do mnie kilka dni temu w paczce ♥




*Za całość włącznie z przesyłką nie zapłaciłam więcej niż 25zł więc myślę, że się opłacało*

*Biedronkowce*


Kupiłam 4 maseczki, 2x z peelingiem enzymatycznym 1x peeling gruboziarnisty 1x maseczka +30 liftingująco - matująca dla Mamy


***


Dziewczyny! Muszę Was zmartwić, bo w tym tygodniu nie będzie żadnych Outfitów bo nie ma mi kto zdjęć zrobić Jestem załamana bo chciałam wam pokazać te nowe spódniczki jak na mnie leżą Nooo ale może coś wymyślę

Miłego Dnia! ♥
-SYLWIA-
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (12) ›
 

 
*Dziewczynki, dzisiaj kolejny strój dnia* Tym razem trochę na luzie Mam na sobie koszulkę Jacka Danielsa. Koszulka ma dość spore wycięcie pod pachami, no ale niestety zapomniałam uchwycić to na zdjęciach *Jak dla mnie zestaw jest bardzo przewiewny i wygodny na takie upały*








*koszulka* - stoisko nad morzem
*spodenki* - sklep u mnie w mieście
*torebka* - h&m
*buty* - bazarek
*zegarek* - parfois
*bransoletka z krzyżem* - katherine.pl
*naszyjnik* - prezent


***


Kochane! Właśnie zdałam sobie sprawę, że w przyszłym tygodniu będzie bardzo mało outfitów Moja sis jedzie nad morze i nie będzie kto mi miał robić zdjęć. Ale może dziś uda mi się zrobić co najmniej dwa stroje to będę miała zapas hehe

Ogólnie muszę Wam powiedzieć, że ten tydzień mi bardzo szybko minął i nawet nie wiem kiedy Nic w tym czasie praktycznie nie zrobiłam i jestem na siebie zła bo zmarnowałam tydzień moich cennych wakacji. No ale trudno Dzisiaj zamawiam kolejne buty na allegro Ojj już się nie mogę doczekać, aż do mnie przyjdą tylko nie wiem w jakim kolorze je zamówić


Idę dalej leniuchować!
-SYLWIA-
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (22) ›